Opis
Cechy Behringer C-4
- Para dopasowanych mikrofonów pojemnościowych do stereofonicznego nagrywania studyjnego i zastosowań na żywo
- Idealne jako mikrofony główne i pomocnicze do zastosowań studyjnych i koncertowych
- Kardioidalna charakterystyka kierunkowa skutecznie eliminuje sprzężenia
- Membrana o niskiej masie zapewnia bardzo szerokie pasmo przenoszenia i doskonałą reprodukcję dźwięku
- Przełącznik low cut i tłumienie sygnału wejściowego
- Beztransformatorowe wejście FET o bardzo niskim poziomie szumów eliminuje zniekształcenia niskich częstotliwości
- Bardzo wytrzymała konstrukcja z metalowym korpusem odlewanym ciśnieniowo
- Pozłacane 3-pinowe złącze XLR zapewniające najwyższą integralność sygnału
- Adaptery statywu, gąbki, stereo-bar i walizka transportowa w zestawie
- Zaprojektowane i wykonane w Niemczech
Behringer C-4
Mikrofony C-4 są zbudowane z myślą o rejestrowaniu występów chóru, fortepianu, wokali lub innych instrumentów akustycznych, aby zapewnić piękny, realistyczny dźwięk. Sprzedawane w doskonale dobranych parach, te wybitne mikrofony pojemnościowe są szczególnie przydatne do zastosowań na żywo, ponieważ ich matowe wykończenie nie odbija światła scenicznego.
Czym jest mikrofon pojemnościowy?
Mikrofon pojemnościowy jest idealnym wyborem do rejestracji wokali lub instrumentów akustycznych, zarówno na żywo, jak i w środowisku studyjnym. Z natury mikrofony pojemnościowe są znacznie bardziej czułe niż mikrofony dynamiczne, umożliwiając im nagrywanie nawet najsubtelniejszych sygnałów. Aby dowiedzieć się więcej sprawdź nasz blog. Dzięki ich kardioidalnej charakterystyce, mikrofony C-4 rejestrują sygnał źródłowy oraz tłumią dźwięki poza osią, które mogą zrujnować doskonałe nagranie. Inną różnicą pomiędzy mikrofonami pojemnościowymi a dynamicznymi jest to, że zawierają aktywne obwody, które wymagają zasilania fantomowego (+48 V DC). Możesz używać ich z dowolnym mikserem Behringer XENYX wyposażonym w zasilanie phantom – plus korzystać z zalet najnowocześniejszych przedwzmacniaczy mikrofonowych XENYX.
Dźwięk, który zaskakuje
Po podłączeniu do systemu dźwiękowego zauważysz, że te podwójne mikrofony mają wyjątkowo płaskie pasmo przenoszenia (średnie wzmocnienie 4 dB pomiędzy 1 kHz a 8 kHz). Dla tych z Was, którzy dopiero zaczynają korzystać z mikrofonów pojemnościowych, oznacza to w zasadzie, że dźwięk będzie nieco jaśniejszy, co nada idealny kształt talerzom perkusyjnym i overhead’om. Pianina akustyczne i chóry również odniosą duże korzyści z tego zakresu częstotliwości. Kardioidalna charakterystyka kierunkowa zapewnia niezrównaną separację źródła dźwięku i tłumienie sprzężeń. Mikrofony Behringer C-4 zawierają beztransformatorowy układ wejściowy FET o bardzo niskim poziomie szumów, który może obsłużyć ekstremalną dynamikę (od 20 Hz do 20 kHz) i ma maksymalny poziom ciśnienia akustycznego wynoszący 136 dB. Mikrofony C-4 posiadają również przełączane podcięcie niskich częstotliwości w celu wyeliminowania infradźwięków (obsługa mikrofonów i szumów wiatru), a także przełączane tłumienie wejściowe 10 dB w celu dostosowania do głośnych źródeł dźwięku.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.