Opis
SPL Channel One
SPL Channel One
Channel strip z wszystkimi wykończeniami
Channel One to idealny channel strip dla świetnych rezultatów przy najwyższych wymaganiach brzmieniowych. Rozbudowana automatyka dla szybkiej pracy i muzyczna charakterystyka dźwięku gwarantują najwyższej klasy nagrania już od pierwszego ujęcia.
Przedwzmacniacz lampowy
Stopnie przedwzmacniacza oferują trzy wejścia:
- Wejście mikrofonowe posiada zasilanie phantom 48 V, odwracanie polaryzacji oraz filtr odcinający LF.
- Wejście liniowe posiada precyzyjny stopień balansujący do podłączenia dodatkowego sprzętu studyjnego.
- Niskoszumowe wejście instrumentalne jest łatwo dostępne na panelu przednim.
De-Esser
De-Esser usuwa irytujące dźwięki S bez wpływu na brzmienie. W przeciwieństwie do konwencjonalnych technik kompresji, częstotliwości S są wykrywane w bardzo wąskim paśmie i są miksowane w fazie odwrotnej do oryginalnej, dzięki czemu dźwięki S są usuwane w bardzo dyskretny sposób.
De-Esser pracuje w trybie Auto-Threshold. Zapewnia to stałe przetwarzanie, nawet jeśli odległość do mikrofonu, a tym samym poziom wejściowy, zmienia się. Wystarczy jedno pokrętło, aby ustawić żądaną redukcję S.
Insert
Poprzez insert (send/return) można wstawić zewnętrzne urządzenia efektowe (reverb, delay) lub wysłać czysty sygnał z przedwzmacniacza.
Kompresor i bramka
Sekcja kompresora/limitera oparta jest na układzie Double-VCA-Drive firmy SPL, który zapewnia doskonałe dane o szumach i zniekształceniach oraz daje muzyczne rezultaty nawet przy ekstremalnych ustawieniach.
Kompresor jest również niezwykle łatwy i szybki w regulacji za pomocą tylko jednego pokrętła.
Bramka szumów z układem Auto-Release-Circuit działa bez trzasków i trzeszczenia; ogony pogłosów są „wykrywane”, a nie obcinane.
Equalizer i przester FET
Dla Channel One zaprojektowano nową sekcję EQ, przeznaczoną specjalnie do przetwarzania głosów oraz instrumentów akustycznych i elektronicznych.
Oprócz filtrów dolno-, średnio- i górnoprzepustowych, do korekcji sygnałów podatnych na zniekształcenia, pełnych charakteru, zastosowano stopień zniekształceń typu FET.
Monitorowanie wyjścia i słuchawek
Wyjątkowy w tej kategorii produktów:
Dzięki monitorowi słuchawkowemu wokalista/głośnik może być wreszcie zasilany indywidualnym miksem bez problemów z latencją. Miks za pośrednictwem konsoli mikserskiej nie jest już konieczny.
Specyfikacja techniczna SPL Channel One
Analogowe wejścia i wyjścia; XLR i TRS Jack (zbalansowane)
- Maksymalne wzmocnienie wejściowe (mikrofon): 21.5 dBu
- Maksymalne wzmocnienie wejściowe (instrument): 14 dBu
- Impedancja wejściowa (liniowe): 20 kΩ
- Impedancja wejściowa (instrument): 1 MΩ
- Impedancja wyjściowa: 100 Ω
- Zakres częstotliwości (-3 dB): 10 Hz – 100 kHz
- Przesłuch (1 kHz): -108 dBu
- Szumy (A-ważone, przedwzmacniacz mikrofonowy, 150 Ω, 20 dB wzmocnienia): -97,1 dBu
- Szum (A-ważony, przedwzmacniacz mikrofonowy, 150 Ω, 40 dB wzmocnienia): -91.1 dBu
- Szum (A-ważony, przedwzmacniacz mikrofonowy, 150 Ω, 62 dB Gain): -67 dBu
- Poziom szumu własnego (150 Ω): -129 dBu
- Szumy (A-ważone, przedwzmacniacz liniowy/strunowy, 600 Ω, 5 dB Wzmocnienia): -99,4 dBu
- Szum (A-ważony, przedwzmacniacz liniowy/instrumentalny, 600 Ω, 20 dB wzmocnienia): -97.2 dBu
- Szum (A-ważony, przedwzmacniacz liniowy/Instr., 600 Ω, 42 dB Wzmocnienia): -79,4 dBu
- Odrzucenie sygnału wspólnego (1 kHz): 80 dB
Wewnętrzny zasilacz liniowy z ekranowanym transformatorem toroidalnym
- Napięcie robocze dla analogowego sygnału audio: +/- 15 V
- Napięcie robocze dla przekaźników i diod LED: +12 V
- Napięcie anodowe lamp: +250 V
- Napięcie grzania rurek: +12.6 V
- Zasilanie phantom: +48 V
Zasilanie sieciowe
- Napięcie sieciowe (do wyboru): 230 V AC / 50; 115 V AC / 60 Hz
- Bezpiecznik dla 230 V: T 315 mA
- Bezpiecznik dla 115 V: T 630 mA
- Pobór mocy: maks. 20 W
Dane fizyczne
- Wymiary: 482 x 88 x 300 mm
- Waga urządzenia: 4,85 kg
- Waga transportowa (wraz z opakowaniem): 6,5 kg
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.