Opis
Midas HUB4
Midas HUB4
Koncentrator systemu monitorów z 4 portami PoE do mikserów osobistych lub kompatybilnych urządzeń scenicznych, wejściem i wyjściem AES50 48/44,1 kHz, StageCONNECT i 16-kanałowym wyjściem analogowym.
Cechy Midas HUB4
- Porty AES50 IN i THRU do kaskadowego łączenia hubów lub stage boxów z 48 dwukierunkowymi kanałami o częstotliwości 48/44,1 kHz
- 16 zbalansowanych wyjść analogowych do wysyłania 4×2 osobistych miksów stereo do nadajników IEM w bocznym stelażu
- Nazwy kanałów i przypisania grup mogą być dystrybuowane z kompatybilnych konsol M32
- Midas DL8 Stage Box może być podłączony i zasilany z portów 1-4
- Wyjścia miksów osobistych mogą być monitorowane przez AES50 do podłączonych konsolet
- Wyjście StageConnect z zasilaniem phantom do podłączania innych urządzeń StageConnect, udostępniających 32-kanałowy dźwięk, 24-bitowy nieskompresowany PCM, 44,1/48 kHz, z opóźnieniem poniżej milisekundy, przez dowolny standardowy mikrofon XLR lub kabel DMX
- Obsługuje zdalne przekazywanie miksera osobistego DP48 z innego DP48
- Przyciski na panelu przednim do wysyłania sygnałów do analogowych grup wyjściowych 1-4, do StageConnect i do AES50-A upstream
- Wyposażony w porty sieciowe Neutrik etherCON AES50
- Wytrzymała obudowa 1U zapewnia trwałość w zastosowaniach przenośnych
- Automatyczny uniwersalny zasilacz impulsowy
- Zdalna obsługa za pomocą ekranowanego kabla CAT5e o długości do 100 m na wszystkich portach
Osobisty odsłuch z DP48
Midas HUB4 to wielofunkcyjne narzędzie w racku scenicznym, zapewniające analogowe i cyfrowe wyjścia do różnych zastosowań. Midas HUB4 może zasilać do czterech osobistych mikserów monitorowych DP48 z PoE (Power over Ethernet) i 48 kanałami audio 24-bit / 48 kHz. Midas HUB4 zbiera również 48 kanałów audio upstream i przesyła je do konsoli FOH, albo z pudełek scenicznych podłączonych do portu AES50-B (THRU), albo 8 kanałów powrotnych z każdego z portów 1-4.
Kaskadowe koncentratory dla dużych konfiguracji
Aby sprostać wyzwaniom związanym z dużymi konfiguracjami monitorowania, Midas HUB4 można łatwo łączyć łańcuchowo, aby udostępnić dodatkowe porty DP48, aż do zastosowań w orkiestrze symfonicznej.
Z drugiej strony, Midas HUB4 może również sprostać sytuacjom, w których chcesz podłączyć dodatkowe wejścia/wyjścia za pośrednictwem tego samego łącza AES50 do konsoli mikserskiej. Aby pomóc w budowie łącza AES50 do konsoli, do portu AES50-B (THRU) HUB4 można podłączyć cyfrowe stage boxy, takie jak Midas DL16 lub DL32. Konsola może przekazywać sygnały w dół do odpowiednich wyjść scenicznych, jednocześnie odbierając 48 kanałów w górę z wejść scenicznych za pośrednictwem Midas HUB4.
Wyjścia analogowe dla nadajników IEM
Midas HUB4 posiada 16 zbalansowanych wyjść liniowych, które mogą przenosić 8 miksów stereo z podłączonych mikserów DP48 do połączeń w bocznym racku. Nie ma więc potrzeby prowadzenia dodatkowych linii z osobistych mikserów do nadajników, co znacznie skraca czas konfiguracji i zwiększa niezawodność. Alternatywnie, te wyjścia analogowe mogą być również używane jako zapasowe wyjścia na scenie odbierające sygnały bezpośrednio z konsolet FOH, np. w celu zapewnienia wyjść talkback lub side fill.
Obsługa konsolet Midas serii M32
Midas HUB4 może przekazywać komunikaty sterujące z konsolet M32 FOH do mikserów osobistych DP48, a także komunikaty zdalnego sterowania między jednostkami DP48.
Miksery osobiste Midas DP48 obsługują zdalne sterowanie innymi jednostkami DP48 i mogą również odbierać informacje sterujące z konsolet mikserskich M32. Te informacje kontrolne M32 obejmują przypisania, nazwy i kolory kanałów, które są przesyłane przez AES50 w celu łatwej konfiguracji mikserów osobistych. Midas HUB4 może przekazywać komunikaty sterujące z konsoli FOH do mikserów osobistych, a także pomiędzy mikserami osobistymi. Ten system komunikatów sterujących działa, gdy urządzenia DP48 są podłączone do portów 1-4 lub do portów w koncentratorach połączonych łańcuchowo.
Midas DL8 Stage Box z zasilaniem PoE (Power over Ethernet)
Midas HUB4 z łatwością łączy się z nową skrzynką sceniczną Midas DL8, która sprawia, że nieporęczne analogowe sub-snaki należą już do przeszłości. Skrzynkę sceniczną DL8 można podłączyć do jednego z portów 1-4 Midas HUB4 za pomocą prostego kabla CAT5E STP. To połączenie kablowe z Midas HUB4 może bezpośrednio zasilać do 4 stage boxów poprzez obsługę PoE – IEEE802.3at na port – pozwalając na krótsze linie analogowe na scenie.
Przekazywanie zdalnego sterowania przez Midas HUB4
Midas HUB4 ułatwia również jedną z wyjątkowych cech systemów DP48 Personal Monitoring, w których jedna jednostka DP48 może być wyznaczona jako Master i używana do sterowania jedną lub większą liczbą jednostek DP48 w trybie Slave. Midas HUB4 zapewnia, że miksery osobiste są wyliczone i że Master, tj. DP48 podłączony do portu 1 pierwszego Midas HUB4 w łańcuchu daisy-chain, może kontrolować odpowiednie Slave’y. W ten sposób obeznany z techniką kolega z zespołu lub technik może pomóc talentom na scenie z ich osobistym dźwiękiem monitora.
Sterowanie i łączność
Duże, podświetlane przyciski na panelu przednim Midas HUB4 pokazują, kiedy urządzenie jest podłączone do odpowiedniego portu AES50 i wskazują, czy sygnały wyjściowe są wysyłane do żądanych wyjść.
Specyfikacja techniczna Midas HUB4
Połączenia
- AES50 sync master / thru: 2 x RJ45
- Zdalne wyjścia AES50: 4 x RJ45
- Zdalne zasilanie: PoE (IEEE802.3at)
- USB: Typ B
- StageConnect: 1 x XLR, męski
- Wyjścia analogowe: 4 x XLR, symetryczne 12 x 1/4″ TRS, symetryczne
Elementy sterujące / wskaźniki
- Zasilanie: 1 x niebieska dioda LED (przycisk)
- AES50-A: 1 x zielona dioda LED 1 x przycisk LED, zielony/biały
- StageConnect: 1 x zielona / biała (przycisk) 1 x zielona dioda LED (port aktywny)
- Porty 1 – 4: 4 x przycisk LED, zielony/biały
- DO AES50-A: 2 x zielona dioda LED
- AES50 – A / B: 2 x zielona dioda LED (dobre połączenie) 2 x czerwona dioda LED (błąd)
AES50
- Kanały audio: 48
- Częstotliwość próbkowania: 44,1 / 48 kHz
- Długość słowa próbki: 24 bity
- Synchronizacja zegara: AES50 Sync Master
- Opóźnienie: min. 70 µs na węzeł (AES50)
- Kabel: ekranowany CAT 5e
- Długość kabla: maks. 100 m
StageConnect
- Kanały audio na wejściu/wyjściu: 16 / 16
- Częstotliwość próbkowania: 44,1 / 48 kHz
- Długość słowa próbki: 24 bity
- Zasilanie fantomowe: +12 V DC / 18 W
- Opóźnienie: < 0,1 ms
- Kabel: Zbalansowany XLR, kabel mikrofonowy lub DMX
- Długość kabla: maks. 40 m (132 ft) z DMX typ. 20 m z kablem mikrofonowym
Zasilanie, napięcie, pobór prądu
- Zasilanie w trybie przełączania: Autorange, 100-240 V~50/60 Hz
- Pobór mocy: 180 W
- Podłączenie do sieci: Standardowe gniazdo IEC
Wymiary / waga
- Wymiary (wys. x szer. x gł.): 50 x 482 x 291 mm
- Waga: 3,96 kg
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.