Behringer 676

Behringer 676 – analogowy przedwzmacniacz z kompresorem FET, oferujący ciepły, klasyczny dźwięk z precyzyjną kontrolą dynamiki.

Dodatkowe informacje

24 miesiące gwarancji

Finansowanie

Opis

Behringer 676

Behringer 676

Klasyczny przedwzmacniacz lampowy i kompresor typu FET z transformatorami Midas

Cechy Behringer 676

  • Klasyczny przedwzmacniacz mikrofonowo-liniowy oparty na klasycznej konstrukcji 6176 – Behringer 676
  • Klasyczny kompresor FET oparty na legendarnym kompresorze 6176
  • Przedwzmacniacz i kompresor mogą pracować niezależnie lub jednocześnie
  • Najwyższej jakości lampy 12AX7/ECC83S i 12AT7/6072
  • Wykonane na zamówienie transformatory wejściowe i wyjściowe Midas
  • Obrotowy przełącznik wejściowy umożliwia wybór impedancji wejściowej dla wejść Mic i Hi-Z
  • Regulacja wzmocnienia wejściowego z zakresem ±10 dB i poziomu wyjściowego kontroluje kolorystykę stopnia wejściowego i wyjściowego
  • 2-pasmowy korektor półkowy z przełączanymi filtrami
  • Przełączany pad, odwrócenie polaryzacji i zasilanie phantom 48 V
  • Kompresor z ultraszybkim czasem ataku: od 20 do 800 mikrosekund
  • Kompresor z regulowanym czasem zwolnienia: od 50 do 1100 milisekund
  • Miernik w stylu vintage oferuje zarówno redukcję wzmocnienia, jak i wyjście
  • Transformatorowo zbalansowane wejścia i wyjścia na złączach XLR
  • Wytrzymała obudowa rack 2U zapewniająca trwałość w zastosowaniach przenośnych
  • Automatyczny, uniwersalny zasilacz impulsowy

Behringer 676

Klasyczny lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy 6176 i kompresor FET służyły jako sekretny sos dla niektórych z najbardziej znanych artystów i inżynierów nagrań w historii muzyki. Od artystów takich jak Norah Jones po Johna Mayera i producentów takich jak Tony Visconti i Jack Puig, 6176 przyczynił się do nagrania wielu hitów z list przebojów i uznanych przez krytyków albumów, jeszcze bardziej umacniając swoją reputację w branży.

Behringer chce utrzymać ten klasyk przy życiu dzięki Behringer 676, klasycznemu lampowemu przedwzmacniaczowi mikrofonowo-liniowemu i kompresorowi z niestandardowymi transformatorami Midas, wysokiej jakości lampami 12AX7/ECC83S i 12AT7/6072 zapewniającymi ciepłe i bogate brzmienie. W zaledwie jednej jednostce rack, 676 zapewnia wszechstronny zakres możliwości tonalnych, które mogą wnieść tę samą ponadczasową jakość do każdego nagrania.

Wolność precyzyjnego dostrajania Behringer 676

Behringer 676 został zaprojektowany z myślą o prostocie i łatwości obsługi. Sekcja przedwzmacniacza oferuje kontrolę nad wzmocnieniem wejściowym, impedancją, polaryzacją, półkami pasm wysokich i niskich, a także podbiciem/obcięciem tonów wysokich i niskich. Może również działać niezależnie od kompresora dzięki przełącznikowi Join/Split.

Ten układ zyskał uznanie wielu producentów i inżynierów za możliwość pełnej kontroli i wydobywania najlepszego brzmienia z każdego wokalu lub instrumentu jeszcze przed trafieniem na kompresor.

Bezproblemowa kontrola dynamiki

Behringer 676 wyposażony jest w potężny kompresor FET z ultraszybkim czasem ataku od 20 do 800 mikrosekund, zapewniającym precyzyjną kontrolę nad transjentami. Regulowany czas powrotu (50–1100 ms) pozwala dostosować działanie kompresora do różnych potrzeb. Miernik w stylu vintage pokazuje redukcję wzmocnienia oraz poziom wyjściowy, oferując niezbędną informację wizualną. Dzięki szybkości, wszechstronności i klasycznej estetyce, 676 sprawdza się doskonale w każdej konfiguracji – od płynnej kompresji wokalu po agresywną reakcję na bębny i bas.

Gotowy do Twojego studia!

Behringer 676 w solidnej obudowie rack 2U zajmuje niewiele miejsca, idealnie pasując do studia, mobilnych zestawów nagraniowych czy zastosowań live. Przedwzmacniacz i kompresor mogą działać całkowicie niezależnie, co zwiększa jego uniwersalność.

Niezwykła wartość

Behringer 676 to idealne rozwiązanie do nagrywania wokali i instrumentów, oferujące analogowe ciepło i szczegółowość, które przez lata zdobyły uznanie inżynierów i artystów. Sięgnij po niego już dziś i dodaj swoim nagraniom klasycznego charakteru i precyzji!

Specyfikacja techniczna Behringer 676

Wejścia audio

Mikrofonowe:

  • Typ: XLR, transformatorowo symetryzowane
  • Impedancja: 500 Ω / 2 kΩ
  • Maksymalny poziom wejściowy: +14 dBu z tłumikiem, -1 dB bez tłumika
  • CMRR (tłumienie zakłóceń wspólnych): Typowo -90 dBu @ 1 kHz przy maksymalnym wzmocnieniu
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz ±1 dB
  • Szum własny przy maksymalnym wzmocnieniu (EIN): -122 dBu, 22 Hz – 22 kHz (ważone, bez filtracji)
  • Zniekształcenia (THD+N): <0,25% w zakresie 50 Hz – 20 kHz, przy wyjściu +4 dBu
  • Maksymalne wzmocnienie: +64 dB
  • Tłumik (Pad): Przełącznik: 0 dB / -15 dB
  • Zasilanie Phantom +48 V: Przełącznik, aktywuje napięcie phantom +48 V na wejściu mikrofonowym XLR

Liniowe:

  • Typ: XLR, transformatorowo symetryzowane
  • Impedancja: 15 kΩ
  • Maksymalny poziom wejściowy: +30 dBu
  • CMRR (tłumienie zakłóceń wspólnych): Typowo -80 dBu @ 1 kHz przy wzmocnieniu jednostkowym
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz ±1 dB
  • Szum własny przy wzmocnieniu jednostkowym: -79 dBu, 22 Hz – 22 kHz (ważone, bez filtracji)
  • Zniekształcenia (THD+N): <0,25% w zakresie 50 Hz – 20 kHz, przy wyjściu +4 dBu
  • Maksymalne wzmocnienie: +20 dB

HI-Z:

  • Typ: Wtyk TRS 6,35 mm (1/4″), niesymetryczny
  • Impedancja: 47 kΩ / 2,2 MΩ
  • Maksymalny poziom wejściowy: +12 dBu
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz ±1 dB
  • Szum własny przy maksymalnym wzmocnieniu (EIN): -105 dBu, 22 Hz – 22 kHz (ważone, bez filtracji)
  • Zniekształcenia (THD+N): <0,25% w zakresie 50 Hz – 20 kHz, przy wyjściu +4 dBu
  • Maksymalne wzmocnienie: +44 dB

Kompresor:

  • Typ: XLR, transformatorowo symetryzowane
  • Impedancja: 15 kΩ / 600 Ω
  • Maksymalny poziom wejściowy: +30 dBu
  • CMRR (tłumienie zakłóceń wspólnych): Typowo -80 dBu @ 1 kHz przy wzmocnieniu jednostkowym
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz – 20 kHz ±1 dB
  • Szum własny przy wzmocnieniu jednostkowym: -85 dBu, 22 Hz – 22 kHz (ważone, bez filtracji)
  • Zniekształcenia (THD+N): <0,25% w zakresie 50 Hz – 20 kHz przy wzmocnieniu jednostkowym, przy wyjściu +4 dBu
  • Maksymalne wzmocnienie: +40 dB

Wyjścia audio:

Przedwzmacniacz:

  • Typ: XLR, transformatorowo symetryzowane
  • Impedancja: 90 Ω zbalansowana
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +21 dBu
  • Odwrotna faza: Przełącznik, odwraca polaryzację sygnału wyjściowego
  • Split/Join: Przełącznik, funkcja „join” łączy wyjście przedwzmacniacza bezpośrednio z wejściem kompresora

Kompresor:

  • Typ: XLR, transformatorowo symetryzowane
  • Impedancja: 110 Ω zbalansowana
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +26 dBu

Equaliser:

  • Wybór niskiej częstotliwości: Przełącznik, 70 Hz / 100 Hz / 200 Hz, szelfowanie
  • Cięcie/Podbicie niskich częstotliwości: Przełącznik obrotowy, -9 dB, -6 dB, -4,5 dB, -3 dB, -1,5 dB, 0 dB, +1,5 dB, +3 dB, +4,5 dB, +6 dB, +9 dB
  • Wybór wysokiej częstotliwości: Przełącznik, 4,5 kHz / 7 kHz / 10 kHz, szelfowanie
  • Cięcie/Podbicie wysokich częstotliwości: Przełącznik obrotowy, -9 dB, -6 dB, -4,5 dB, -3 dB, -1,5 dB, 0 dB, +1,5 dB, +3 dB, +4,5 dB, +6 dB, +9 dB

 

Limitujący wzmacniacz (kompresor):

 

  • Attack, wolne – szybkie kontrolowanie: Zakres od 800 μs do 20 μs
  • Release, wolne – szybkie kontrolowanie: Zakres od 1,1 s do 50 ms
  • Poziom wejściowy: Od wyłączonego do jedności wzmocnienia (unity gain)
  • Poziom wyjściowy: Od wyłączonego do +40 dB wzmocnienia
  • Ratio (stosunek): Przełącznik obrotowy, BP = prawdziwy bypass, 1:1, 4:1, 8:1, 12:1, 20:1, Wszystkie > 100:1
  • Wybór źródła miernika: Przełącznik obrotowy, wyjście przedwzmacniacza/gain reduction/wyjście kompresora
  • Miernik VU: Od -20 dB do +3 dB (0 VU = +4 dBu)
  • Kalibracja miernika: Potencjometr kalibracji ustawiający zero na mierniku VU w trybie gain reduction

Wymagania zasilania:

  • Napięcie zasilania: 100 – 240 V~, 50/60 Hz
  • Zużycie energii: 28 W maks.
  • Złącze zasilania: Standardowe gniazdo IEC
  • Bezpiecznik: T 1,6 A H 250 V
  • Przełącznik zasilania: Przełącznik obrotowy off/on z diodą LED wskazującą zasilanie

Fizyczne:

  • Zakres temperatury roboczej: 5° C – 45° C (41° F – 113° F)
  • Wymiary (W x S x G): 88 x 160 x 483 mm
  • Waga: 3,5 kg

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Behringer 676”