JBL – warunki gwarancji
ESS Audio jako oficjalny i jedyny dystrybutor grupy HARMAN informuję, że na wszystkie produkty marki JBL Pro, wprowadzone do obrotu w Polsce bezpośrednio lub poprzez autoryzowaną sieć sprzedaży i zakupione po 1 marca 2018r. objęte są programem „service care”, którego warunki
określone są poniżej. Jednocześnie informujemy, że firma ESS AUDIO, opowiada za wszelkie wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży nie będącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym, chyba że indywidulane warunki umowy mówią inaczej.
- Okres Programu „service care” wynosi do 60 miesiący od daty zakupu od autoryzowanego dystrybutora grupy Harman. Niniejszy program nie obejmuje uszkodzeń lub strat: spowodowanych przez wypadek (w tym działanie siły wyższej lub siły natury), niewłaściwe użycie, nadużycie, zaniedbanie, modyfikację produktu; występujące podczas wysyłki (nawet gdy ESS Audio zorganizowało lub zapłaciło za wysyłkę); spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji zawartych w
instrukcji obsługi, w tym zaniechaniem wykonywania zalecanych okresowych lub rutynowych czynności konserwacyjnych; wynikające z napraw przez kogoś, do czego ESS Audio nie upoważniło;
(w przypadku produktów nieokreślonych przez firmę ESS Audio do użytku komercyjnego lub przemysłowego) spowodowanych jakimkolwiek zastosowaniem komercyjnym lub przemysłowym;
stosowanym do dekoracji; używaniem tego produktu do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem; lub objęte polisą ubezpieczeniową wykupioną na własną rękę.
- W celu weryfikacji czy dany produkt może być objęty w/w programem należy wysłać wiadomość zawierającą nazwę produktu oraz jego numer seryjny na adres e-mail : [email protected]
- Program „service care” ograniczony jest na wybrane podzespoły:
a) do 60 miesięcy od daty zakupu na: Profesjonalne przetworniki głośnikowe, sprzedawane jako samodzielne produkty lub jako komponenty systemu głośnikowego.
b) do 36 miesięcy od daty zakupu na:
– profesjonalne wzmacniacze głośnikowe, sprzedawane jako samodzielne produkty lub jako komponenty zestawu głośnikowego.
c) do 24 miesięcy od daty zakupu na:
– profesjonalne obudowy głośnikowe, sprzedawane jako produkt samodzielny lub jako składnik zestawu głośnikowego.
d) do 90 dni od daty zakupu na: – akcesoria, – pokrowce ochronne. Podzespoły ulegające zużyciu tj.: bezpieczniki, baterie, kable, żarówki, itp., nie podlegają reklamacji!
- Aby dokonać naprawy w ramach programu „service care” należy przekazać na własny koszt sprzęt z:
– czytelnym numerem seryjnym
– dokumentem sprzedaży (lub jego czytelną kopią)
– opisem
usterki i telefonem kontaktowym do punktu zakupu lub bezpośrednio do serwisu na adres: Serwis ESS Audio, ul., Graniczna 17 , 05-092 Łomianki.
- W okresie programu „service care” naprawa jest bezpłatna i wszelkie koszty naprawy ponosi serwis.
- Naprawy gwarancyjne wykonane zostaną w ciągu 21 dni od daty dostarczenia sprzętu do punktu serwisowego. W uzasadnionych przypadkach dłuższy termin naprawy będzie indywidualnie
ustalany przez strony.
- Naprawa lub wymiana produktu w okresie programu „service care” nie wydłuża pierwotnego terminu programu „service care” wymienionego w pkt. 1 z zastrzeżeniem pkt. 3.