Soundcraft – warunki gwarancji
ESS Audio jako oficjalny i jedyny dystrybutor grupy HARMAN informuję, że na wszystkie
produkty marki Soundcraft, wprowadzone do obrotu w Polsce bezpośrednio lub poprzez
autoryzowaną sieć sprzedaży i zakupione po 1 marca 2018r. objęte są programem „service care”,
którego warunki określone są poniżej. Jednocześnie informujemy, że firma ESS AUDIO, opowiada za
wszelkie wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży
niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym,
chyba że indywidualne warunki umowy mówią inaczej.
- Okres Programu „service care” obejmuje 36 miesiący od daty zakupu od autoryzowanego
dystrybutora grupy Harman. Niniejszy program nie obejmuje uszkodzeń lub strat: spowodowanych
przez wypadek (w tym działanie siły wyższej lub siły natury), niewłaściwe użycie, nadużycie,
zaniedbanie, modyfikację produktu; występujące podczas wysyłki (nawet gdy ESS Audio
zorganizowało lub zapłaciło za wysyłkę); spowodowane nieprzestrzeganiem instrukcji zawartych w
instrukcji obsługi, w tym zaniechaniem wykonywania zalecanych okresowych lub rutynowych
czynności konserwacyjnych; wynikające z napraw przez kogoś, do czego ESS Audio nie upoważniło;
(w przypadku produktów nieokreślonych przez firmę ESS Audio do użytku komercyjnego lub
przemysłowego) spowodowanych jakimkolwiek zastosowaniem komercyjnym lub przemysłowym;
stosowanym do dekoracji; używaniem tego produktu do celów niezgodnych z jego przeznaczeniem;
lub objęte polisą ubezpieczeniową wykupioną na własną rękę.
- W celu weryfikacji czy dany produkt może być objęty w/w programem należy wysłać wiadomość
zawierającą nazwę produktu oraz jego numer seryjny na adres e-mail : [email protected]
- Program „service care” ograniczony jest na wybrane podzespoły:
a) do 12 miesięcy od daty zakupu na:
– wyświetlacze cyfrowe/ ekrany LCD,
– wskaźniki, – przełączniki / czujniki,
– potencjometry / regulatory,
– wszelkie rodzaje tłumików, także zmotoryzowane,
– wszelkie elementy mechaniczne, które mogą być poddane działaniu siły zewnętrznej,
b) do 90 dni od daty zakupu na: – akcesoria, – przełączniki nożne dołączane do produktów , –
pokrowce ochronne. Podzespoły ulegające zużyciu tj.: bezpieczniki, baterie, kable, żarówki, itp., nie
podlegają reklamacji!
- Aby dokonać naprawy w ramach programu „service care” należy przekazać na własny koszt
sprzęt z: – czytelnym numerem seryjnym – dokumentem sprzedaży (lub jego czytelną kopią) – opisem
usterki i telefonem kontaktowym do punktu zakupu lub bezpośrednio do serwisu na adres: Serwis ESS
Audio, ul., Graniczna 17 , 05-092 Łomianki.
- W okresie programu „service care” naprawa jest bezpłatna i wszelkie koszty naprawy ponosi
serwis.
- Naprawy gwarancyjne wykonane zostaną w ciągu 21 dni od daty dostarczenia sprzętu do
punktu serwisowego. W uzasadnionych przypadkach dłuższy termin naprawy będzie indywidualnie
ustalany przez strony.
- Naprawa lub wymiana produktu w okresie programu „service care” nie wydłuża pierwotnego
terminu programu „service care” wymienionego w pkt. 1 z zastrzeżeniem pkt. 3.