AudioTech – warunki gwarancji

  1. Gwarancją objęte są towary z oferty firmy Audiotech.
  2. Rubryki w tabeli, tj.: Producent, Model, Numer fabryczny, Data sprzedaży, Pieczęć i podpis sprzedawcy, Podpis kupującego – muszą być wypełnione prawidłowo lub karta gwarancyjna jest nieważna.
  3. Karta gwarancyjna jest nieważna jeśli zawiera poprawki, wykreślenia, wpisy dokonane przez osoby nieupoważnione.
  4. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu w firmie Audiotech.
  5. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.
  6. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
  7. Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjny wykonane gdzie indziej niż w firmie Audiotech, unieważniają gwarancję.
  8. Gwarancja nie obejmuje towarów:
    – z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
    – niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    – uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
    – uszkodzonych przy instalacji
    – uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
    – uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
    – wysłanych do firmy Audiotech bez oryginalnego opakowania
  9. Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, w kompletnym, oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu, a także z załączonym opisem usterki.
  10. W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
  11. W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy Audiotech.
  12. Audiotech nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.
  13. Sprzęt należy dostarczyć na adres:
    Audiotech – Serwis
    ul. Łagiewnicka 20
    02-860 Warszawa