Raty Santander w Music Center

Skorzystaj z rat dostosowanych do Twoich potrzeb!

1. Najtańsze raty w Music Center

Maksimum korzyści

  • wygoda – kredyt bez wychodzenia z domu
  • rata dopasowana do Twoich możliwości
  • nie wymagamy wpłaty własnej
  • możemy rozłożyć kredyt nawet na 60 równych rat miesięcznych

Minimum formalności

  • proste zasady przyznawania kredytu
  • szybka decyzja kredytowa
  • możliwość zawarcia umowy o kredyt online

2. Wakacje bez rat – kup teraz, zacznij spłacać za 4 miesiące!

Kredyt w Santander Consumer Banku – jeszcze lepiej dopasowany do Twoich możliwości.

Korzystając z karencji, czyli przesunięcia terminu rozpoczęcia spłaty kredytu, możesz przełożyć spłatę pierwszej raty nawet o 4 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy o kredyt. Możemy rozłożyć kredyt nawet na 46 równych rat miesięcznych.

Jak kupić na e-raty?

1. Wybierz produkty i złóż wniosek

  • Dodaj towary do koszyka i jako formę płatności wybierz eRATY Santander Consumer Banku (Bank).W e-Wniosku o kredyt na zakup towarów i usług (e-Wniosek) dostosuj do swoich potrzeb okres kredytowania i wpłatę własną, uzupełnij wymagane przez Bank dane, a następnie złóż e-Wniosek i oczekuj na decyzję kredytową Banku.Jeżeli nie uda Ci się dokończyć wypełniania e-Wniosku, będziesz mógł do niego wrócić korzystając z linku, jaki wyślemy do Ciebie na podany w e-Wniosku adres e-mail.

2. Zapoznaj się i potwierdź warunki Umowy o kredyt

  • W przypadku otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej, Bank udostępni Ci dokumentację kredytową w wersji elektronicznej (pliki PDF). Zapoznaj się z nią i zaakceptuj na stronie e-Wniosku.

3. Potwierdź swoją tożsamość

  • Bank umożliwia Ci potwierdzenie tożsamości na jeden z wybranych przez Ciebie sposobów:
    • poprzez przelew 1zł:

    Wykonaj przelew zwrotny o wartości 1 zł na rachunek i w sposób wskazany przez Bank w e-Wniosku.

    Jest to najszybszy sposób, który – w zależności od dostępności Twojego banku – może potrwać nawet jedynie kilka minut.

    Niezbędne szczegóły do wykonania przelewu znajdziesz na stronie e-Wniosku.

    lub

    • w obecności pracownika firmy kurierskiej:

    Kurier przyjedzie do Ciebie pod wskazany w e-Wniosku adres i zweryfikuje Twoją tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości wskazanego w e-Wniosku.

    Pamiętaj! Kurier jedynie weryfikuje Twoją tożsamość, dlatego nie przekazuj mu żadnych kopii dokumentów.

4. Dostawa towaru

  • Po pozytywnej weryfikacji danych potwierdzających Twoją tożsamość Bank informuje e-sklep o możliwości wydania zamówionego towaru. Sprzedawca skontaktuje się z Tobą w celu potwierdzenia warunków dostawy zakupionego towaru i dokonania ewentualnej wpłaty własnej, jeśli taka została przez Ciebie zadeklarowana. Pamiętaj! Warunki dostawy towaru opisuje Regulamin każdego z e-sklepów.

Porzuciłeś lub przerwałeś e-Wniosek?

Jeśli po podaniu swoich danych kontaktowych e-Wniosek zostanie przerwany istnieje możliwość, że skontaktuje się z Tobą konsultant Banku w celu pomocy przy dokończeniu wypełniania e-Wniosku. Infolinia Banku może się z Tobą kontaktować w godzinach od 8:00 do 21:00. Możesz również samodzielnie skontaktować się z infolinią pod nr tel.: 71 773 28 47 (koszt połączenia wg taryfy operatora).