Sontronics – warunki gwarancji

  1. Wszystkie produkty Sontronics (mikrofony plus nasze kapsuły OMNI i HYPER, kable Ultima, pop-ekran ST-POP, gadżet ST-PAD / Phase i stojak MATRIX) są objęte standardową dwuletnią gwarancją, ale jeśli zarejestrujesz nowy mikrofon w ciągu 30 dni od zakupu to otrzymasz DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĘ.
    Niniejsza DOŻYWOTNIA GWARANCJA obejmuje pierwszego właściciela mikrofonu (zakupionego od dealera Sontronics) na wszelkie problemy spowodowane przez ewentualnie błędy w produkcji lub podzespołach.
    Aby otrzymać DOŻYWOTNIĄ GWARANCJĘ należy wejść na stronę Sontronics, a następnie wybrać dział gwarancje, a następnie postępować z podanymi przez producenta instrukcjami.
  2. Gwarancją objęte są towary z oferty firmy Audiotech.
  3. Rubryki w tabeli, tj.: Producent, Model, Numer fabryczny, Data sprzedaży, Pieczęć i podpis sprzedawcy, Podpis kupującego – muszą być wypełnione prawidłowo lub karta gwarancyjna jest nieważna.
  4. Karta gwarancyjna jest nieważna jeśli zawiera poprawki, wykreślenia, wpisy dokonane przez osoby nieupoważnione.
  5. Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu w firmie Audiotech.
  6. W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.
  7. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
  8. Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjny wykonane gdzie indziej niż w firmie Audiotech, unieważniają gwarancję.
  9. Gwarancja nie obejmuje towarów:
    – z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
    – niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
    – uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
    – uszkodzonych przy instalacji
    – uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
    – uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
    – wysłanych do firmy Audiotech bez oryginalnego opakowania
  10. Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, w kompletnym, oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu, a także z załączonym opisem usterki.
  11. W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
  12. W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy Audiotech.
  13. Audiotech nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.
  14. Sprzęt należy dostarczyć na adres:
    Audiotech – Serwis
    ul. Łagiewnicka 20
    02-860 Warszawa