Opis
Dziedzictwo trzech generacji
Sequential Pro 3 Special Edition to specjalna edycja nowego flagowego syntezatora wavetable mono/parafonicznego z dwoma VCO. Charakteryzuje się atrakcyjnym, regulowanym panelem i wykończeniem z orzecha włoskiego.
Siła trójki
Pro 3 SE ma ten sam potężny silnik dźwiękowy, co standardowa edycja Pro 3: trzy oscylatory, trzy filtry vintage, trzy LFO, cztery zapętlone obwiednie, masywną 32-slotową matrycę modulacji i sekwencer 16 x 16 x 4. Dorzuć podwójne efekty cyfrowe i cztery wejścia i wyjścia napięcia sterującego, a otrzymasz niezwykle potężny instrument, którego programowanie jest równie ekscytujące jak gra.
Klasyk nowej generacji
Pro 3 SE to hybryda solidnej, oldschoolowej syntezy analogowej połączonej z wszechstronną technologią cyfrową. Jego dwa oscylatory sterowane napięciem zapewniają ciepło i prezencję, podczas gdy trzeci oscylator wavetable zapewnia cyfrowy charakter i ziarnistość. Z 32 tablicami po 16 fal każda i morfingiem fal, możliwości tonalne są ogromne. Dostrojone sprzężenie zwrotne z grunge’em i analogowe zniekształcenia zapewniają na żądanie industrialne brzmienie.
Trzy filtry oparte na klasycznych konstrukcjach
Sercem brzmienia Pro 3 SE są jego filtry w stylu vintage. Filtr 1 to czterobiegunowa konstrukcja dolnoprzepustowa oparta na filtrze Prophet-6. Filtr 2 to klasyczny tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu, aby zachować jego punch w niskim paśmie. Filtr 3 to klasyczna dwubiegunowa konstrukcja ze zmiennym stanem, oparta na filtrze OB-6, który może być w sposób ciągły przełączany między pracą dolnoprzepustową, notch i górnoprzepustową, z opcjonalnym trybem band-pass. Dodatkowa kontrola Drive zapewnia jeszcze większą siłę uderzenia, gdy naprawdę tego potrzebujesz.
Ekspresyjne sekwencjonowanie
Prawdopodobnie najpotężniejszym narzędziem Pro 3 SE jest jego sekwencer. Z 16 ścieżkami, 16 krokami i 4 frazami, oferuje zarówno wejście w czasie rzeczywistym, jak i krok, ratcheting, zmienną długość bramki i sekwencji, wiele trybów odtwarzania i działanie parafoniczne. Synchronizuje się również z zegarem MIDI i zewnętrznym wejściem audio oraz napięciami sterującymi na wejściach / wyjściach. Oprócz nut, ścieżki sekwencji mogą kontrolować dowolny parametr w macierzy modulacji ze 171 destynacjami.
Dobrze współgra z modułami
Elastyczna architektura Sequential Pro 3 Special Edition otwiera drzwi nie tylko do przetwarzania zewnętrznego dźwięku, ale także do łączenia się z syntezatorami modułowymi poprzez 4 wejścia / wyjścia napięcia sterującego na tylnym panelu i dedykowane wyjście bramki. Napięcia sterujące mogą być przypisywane i kierowane z macierzy modulacji i mogą działać z szybkością audio dla ekstremalnych efektów modulacji. Niektóre z wielu parametrów, które można wysłać na wyjścia CV, obejmują oscylatory, LFO, obwiednie i ścieżki sekwencera, dzięki czemu Pro 3 może stać się centralnym węzłem konfiguracji modułowej lub multi-syntezatorowej.
Efekty, obwiednie, LFO, arpeggiator i ekstremalna modulacja
Sekcja efektów w Pro 3 SE zapewnia opóźnienia, pogłosy, efekty w dziedzinie czasu, takie jak chorus / phasing / flanging i inne. Istnieją cztery generatory obwiedni z możliwością zapętlenia, trzy synchronizowalne LFO z slew i phase offset, w pełni funkcjonalny arpeggiator oraz 32-slotowa macierz modulacji z dziesiątkami źródeł modulacji i ponad setką miejsc docelowych.
Operacje monofoniczne i parafoniczne
Pro 3 SE został zaprojektowany jako supermocny monosynth, ale jest również wszechstronnym 3-głosowym syntezatorem parafonicznym. To sprawia, że granie 3-nutowych akordów jest nie tylko możliwe, ale przy kreatywnym wykorzystaniu efektów i pewnej modulacji na oscylator jest bardzo ekspresyjne.
Umieść całą tę moc dźwiękową w trzyoktawowej, półważonej klawiaturze z funkcją velocity i channel aftertouch, dodaj podświetlane koła pitch-bend i modulacji oraz wrażliwy na lokalizację suwak dotykowy i masz jeden z najbardziej inspirujących syntezatorów, jakie kiedykolwiek stworzono.
Specyfikacja techniczna Sequential Pro 3 Special Edition
3 oscylatory
- Dwa analogowe, sterowane napięciem oscylatory
- Jeden cyfrowy oscylator oparty na DSP
- Oscylatory analogowe wytwarzają trzy klasyczne kształty fal: (trójkąt, piła, impuls) ze zmienną modulacją kształtu / szerokości impulsu na każdym
- Cyfrowy oscylator wytwarza 32 cyfrowe wavetable po 16 fal każdy z morfingiem fal, plus klasyczne kształty fal (sinus, trójkąt, piła, impuls o zmiennej szerokości) i super saw
- Cyfrowy oscylator 3 może działać jako LFO dla złożonej modulacji opartej na wavetable
- Generator szumu białego
- Hard sync, Glide na oscylator, Oscillator Slop
3-głosowa parafoniczna grywalność
- 3-głosowy tryb parafoniczny z indywidualnie bramkowanymi obwiedniami na oscylator
3 filtry
- Trzy klasyczne typy filtrów
- Filtr 1 to 4-biegunowy, dolnoprzepustowy filtr Prophet-6, 24 dB na oktawę
- Filtr 2 to klasyczny 4-biegunowy, 24 dB na oktawę, tranzystorowy filtr drabinkowy z opcjonalną kompensacją rezonansu
- Filtr 3 to dwubiegunowy, 12 dB na oktawę, filtr zmiennych stanu OB-6. Można go w sposób ciągły zmieniać między pracą dolnoprzepustową, noych i górnoprzepustową, z opcjonalnym trybem band-pass.
3 LFO
- Trzy LFO z możliwością synchronizacji oraz z przesunięciem fazowym i slew na LFO
- Pięć kształtów fal: trójkąt, piła, odwrócona piła, kwadrat i S&H
4 obwiednie
- Cztery obwiednie ADSR z opóźnieniem (filtr, VCA i dwie obwiednie pomocnicze)
- Obwiednie, które można dowolnie przypisywać do wielu miejsc docelowych modulacji
- Wszystkie obwiednie mogą się powtarzać/ zapętlać
Cyfrowe efekty
- Podwójne cyfrowe efekty
- Opóźnienie stereo, opóźnienie BBD, chorus, flanger, phaser, ring mod, vintage rotating speaker, distortion, filtr górnoprzepustowy, super plate reverb
Feedback i zniekształcenia
- Dostrojone sprzężenie zwrotne z Grungem dla wyjątkowo agresywnej destrukcji tonalnej
- Programowalne zniekształcenia analogowe
32-slotowa matryca modulacji
- 32-slotowa macierz modulacji z ponad 46 źródłami modów i ponad 171 miejscami docelowymi modów
- Przyciski przypisania modulacji umożliwiają szybkie i łatwe trasowanie modulacji
- Mod Matrix działa z prędkością audio
4 wejścia/wyjścia sterowane napięciem oraz wyjście bramki
- Cztery wejścia i wyjścia napięcia sterującego (CV) do łączenia z syntezatorami modułowymi i innymi urządzeniami kompatybilnymi z CV
- Parametry, które można przesłać na wyjścia CV, obejmują oscylatory, LFO, obwiednie, ścieżki sekwencera i dowolne inne źródło w macierzy modulacji. Działa z szybkością audio.
- Gate Out do wyzwalania zewnętrznych urządzeń kompatybilnych z CV. Dowolne CV może być użyte jako wejście do bramki.
16-ścieżkowy sekwencer
- Zaawansowany sekwencer z trzema trybami: normal, gated i trigger
- 16 ścieżek i cztery 16-krokowe frazy z możliwością łączenia
- Ratcheting, czas trwania i prędkość na krok
- Wiele trybów odtwarzania: do przodu, do tyłu, do przodu / do tyłu, losowo
- Obsługuje wprowadzanie w czasie rzeczywistym / krok, sekwencje rest i o zmiennej długości
- Synchronizuje się z zegarem MIDI i zewnętrznym wejściem audio i CV
- Sekwencje, które można dowolnie przypisywać do dowolnego miejsca docelowego modulacji
Arpeggiator
- Wyrafinowany arpeggiator z trybami up, down, up + down, random, assign
- Synchronizuje się z zegarem MIDI i zewnętrznymi wejściami audio i CV
- Relatching arpeggiation
- Działa równolegle z sekwencerem dla wzorców arpeggi z automatyzacją parametrów
Elementy sterujące
- Ponad 60 pokręteł i 70 przycisków umożliwia głęboką, wszechstronną edycję przy minimalnym nurkowaniu w menu
- Podświetlane koła pitch-bend i modulacji są dobrze widoczne w warunkach słabego oświetlenia i zapewniają płynną, precyzyjną reakcję.
- Niezależnie regulowany zakres górnego i dolnego skoku koła
- Wrażliwy na położenie pasek dotykowy zapewnia lepszą interaktywność i kontrolę
- Pełnowymiarowa, trzyoktawowa, półważona klawiatura z funkcją velocity i aftertouch
Pamięć
- 512 programów użytkownika i 512 programów fabrycznych
- Tryb listy odtwarzania do generowania łatwo dostępnych set list ulubionych programów
Wejście/ wyjście
- 1 wejście MIDI, 1 wyjście MIDI i 1 port MIDI Thru / Out 2
- Port USB do dwukierunkowej komunikacji MIDI
- 4 wejścia CV (4 x gniazdo 1/8 ″) z zakresem napięcia od -10 V do + 10 V.
- 4 wyjścia CV (4 x gniazdo 1/8 ″) z zakresem napięcia od -10 V do + 10 V.
- 1 wyjście bramki (gniazdo 1/8 ″)
- 1 wejście Sustain / footswitch
- 1 wejście pedału ekspresji
- 1 zewnętrzne wejście audio (gniazdo słuchawkowe 1/4 ″)
- Główne wyjście stereo (2 x 1/4 ″ jack)
- Wyjście słuchawkowe (stereo jack 1/4 ″)
Zasilanie
- 1 uniwersalne gniazdo zasilania AC IEC do wewnętrznego zasilania
- Działa na całym świecie pod napięciem w zakresie 100-240 V, 50-60 Hz, maksymalny pobór mocy 30 W.
Dane fizyczne
- Wysokiej jakości trzyoktawowa, półważona klawiatura Fatar
- Wymiary: 68,6 cm x 37 cm x 12,8 cm
- Waga: 12,25 kg
- Panel odchylany pod pod wieloma kątami
- Wysokiej jakości wykończenie z orzecha włoskiego
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.