RME HDSPe AIO Pro

Kategoria: Producent: RME

RME HDSPe AIO firmy RME to interfejs audio PCIe Express zarówno dla komputerów Mac jak i Windows. Nowa wersja bazuje na referencyjnych procesorach AK5572 i AK4490 pochodzących z wysokiej klasy przetwornika AD/DA ADI-2 Pro.

3799 zł 3555 zł
Najniższa cena: (2024-11-23): 3.799,00 

lub 50 rat po 81,59 zł

Dodatkowe informacje

Finansowanie

Opis

RME HDSPe AIO Pro

RME wprowadza kartę HDSPe AIO Pro PCI Express, następcę popularnego HDSPe AIO. Wersja Pro zapewnia profesjonalnym użytkownikom w dziedzinie studia i transmisji tę samą wysoką liczbę kanałów, jak również analogowe/cyfrowe wejście i wyjście, co HDSPe AIO. Pod względem technicznym RME całkowicie przerobiło HDSPe AIO Pro, definiując obecny stan wiedzy w zakresie kart PCI Express.

Łączność i funkcje

  • 1 x analogowe stereofoniczne wejście/wyjście
  • 1 x wejście/wyjście ADAT
  • 1 x wejście/wyjście SPDIF
  • 1 x wejście/wyjście AES/EBU
  • 1 x wyjście słuchawkowe
  • 1 x wejście/wyjście MIDI
  • TotalMix FX
  • ARC USB
  • SteadyClock FS

Wszystkie wejścia i wyjścia działają jednocześnie, nawet SPDIF (phono) i AES/EBU (XLR). Oczywiście TotalMix, niedościgniony, elastyczny mikser routingu i SteadyClock FS, rewelacyjna technologia zegara RME z maksymalną eliminacją jittera zewnętrznych sygnałów zegarowych, są również na pokładzie. HDSPe AIO Pro obsługuje również opcjonalne TCO dla synchronizacji z kodem czasowym (LTC/video).

Nowy HDSPe AIO Pro bazuje na referencyjnych procesorach AK5572 i AK4490 pochodzących z wysokiej klasy przetwornika AD/DA ADI-2 Pro. Zakres wejść analogowych również wykorzystuje układy z ADI-2 Pro (+24 / +19 / +13 / +4 dBu). Ponadto, RME wzbogaciło wyjścia o dodatkowe poziomy odniesienia (zbalansowane: +24 / +19 / +13 / +4 dBu; niezbalansowane: +19 / +13 / +4 / -2 dBu), co pozwala na jeszcze bardziej wszechstronną integrację z systemami audio. HDSPe AIO Pro wyposażono w dedykowany tłumik w sekcji wyjściowej, co skutkuje zwiększeniem stosunku sygnału do szumu i obniżeniem impedancji wyjściowej przy niskich poziomach odniesienia.

Kolejną zaletą HDSPe AIO Pro jest nowo opracowane, potężne i niezwykle przejrzyste wyjście słuchawkowe. Dzięki przekaźnikowi wyciszającemu wraz z przełączanymi poziomami wyjściowymi, nie występują niepożądane trzaski na wyjściu słuchawkowym oraz na wyjściach analogowych XLR i RCA podczas włączania komputera.

HDSPe AIO Pro oferuje unikalne funkcje:

  • Zbalansowane* stereofoniczne wejście i wyjście analogowe, 24-bit/192kHz
  • Wszystkie analogowe wejścia/wyjścia mogą pracować z częstotliwością 192 kHz, stała liczba dostępnych kanałów
  • 1 cyfrowe wejście/wyjście ADAT, obsługujące 192 kHz poprzez tryb S/MUX4
  • 1 cyfrowe wejście/wyjście SPDIF, obsługujące 192 kHz
  • 1 cyfrowe wejście/wyjście AES/EBU, obsługujące 192 kHz
  • 1 wyjście słuchawkowe wysokiej mocy, oddzielny konwerter DA i urządzenie odtwarzające
  • 1 MIDI I/O z 16 kanałami MIDI hi-speed poprzez kabel typu breakout
  • DIGICheck, unikalne narzędzie RME do pomiaru i analizy.
  • TotalMix FX: 760-kanałowy mikser z 42-bitową rozdzielczością wewnętrzną
  • Natywny PCI Express – nie jest używany mostek PCI do PCI Express
  • Wyjścia z funkcją Mute Relais
  • Poziomy we/wy +24 dBu

* HDSPe AIO Pro dostarczany jest w podstawowej wersji z analogowymi kablami RCA/phono. W związku z tym wszystkie analogowe wejścia/wyjścia są niezbalansowane. Opcjonalnie dostępny jest analogowy kabel XLR (słuchawkowy: Neutrik TRS), który zmienia tryb analogowy na zbalansowany.

Specyfikacja techniczna RME HDSPe AIO Pro

Wejścia analogowe

RCA (standardowy kabel D-Sub Breakout)

  • Wejście: Cinch (RCA), niezbalansowane
  • Impedancja wejściowa: 18 kOhm
  • Przełączana czułość wejściowa +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu @ 0 dBFS
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ +19/24 dBu: 117 dB RMS nieważone, 120 dBA
  • Stosunek sygnał/szum (SNR) @ +13 dBu: 116 dB RMS nieważone, 118 dBA
  • Stosunek sygnał/szum (SNR) @ +4 dBu: 112 dB RMS nieważone, 114 dBA
  • Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 7 Hz – 20,5 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: 3 Hz – 45,5 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 92 kHz
  • THD @ -1 dBFS: -114 dB, 0,0002 %
  • THD+N @ -1 dBFS: -110 dB, 0,0003 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB

XLR (opcjonalnie kabel D-Sub Breakout)
jak RCA, z wyjątkiem:

  • Wejście: XLR, servo-balansowane
  • Impedancja wejściowa zbalansowana: 36 kOhm, niezbalansowana: 18 kOhm
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ +4 dBu: 116 dB RMS nieważone, 118 dBA

Wyjścia analogowe

RCA (standardowy kabel D-Sub Breakout)

  • Wyjście: Cinch (RCA), niezbalansowane
  • Impedancja wyjściowa+19/+13 dBu: 75 Ohm. +4/-2 dBu: 80 Ohm
  • Przełączalna impedancja wyjściowa +19, +13 dBu, +4 dBu, -2 dBu @ 0 dBFS
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ +19 dBu: 117 dB RMS nieważone, 119 dBA
  • Stosunek sygnał/szum (SNR) @ +13 dBu: 116 dB RMS nieważone, 118 dBA
  • Stosunek sygnał/szum (SNR) @ +4 dBu: 114 dB RMS nieważone, 116 dBA
  • Stosunek sygnał/szum (SNR) @ -2 dBu: 110 dB RMS nieważone, 112 dBA
  • Pasmo przenoszenia @ 44,1 kHz, -0,1 dB: 10 Hz – 20,2 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 96 kHz, -0,5 dB: 4 Hz – 44,6 kHz
  • Pasmo przenoszenia @ 192 kHz, -1 dB: 3 Hz – 83 kHz
  • THD @ 0 dBFS: < -107 dB, 0,0005 %
  • THD+N @ 0 dBFS: -105 dB, 0,0006 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB

XLR (opcjonalnie kabel D-Sub Breakout)
jak RCA, z wyjątkiem:

  • Wyjście: XLR
  • Impedancja wyjściowa +24/+19 dBu: 150 Ohm, +13/+4 dBu: 160 Ohm
  • Przełączalny poziom wyjściowy +24 dBu, +19 dBu, +13 dBu, +4 dBu @ 0 dBFS
  • Stosunek sygnału do szumu (SNR) @ +24 dBu: 117 dB RMS nieważone, 120 dBA

Słuchawkowe
jak RCA, z wyjątkiem:

  • Wyjście: 6,3 mm TRS jack, niezbalansowane, stereo
  • Impedancja wyjściowa: 0,1 Ohm
  • Stosunek sygnał/szum (SNR) @ +19 dBu (Hi-Power): 117 dB RMS nieważone, 119 dBA
  • Stosunek sygnał/szum (SNR) @ +7 dBu (Lo-Power): 113 dB RMS nieważone, 115 dBA
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Hi-Power, obciążenie 150 Ohm lub większe: +19 dBu (6,9 V)
  • Poziom wyjściowy przy 0 dBFS, Lo-Power, obciążenie 16 Ohm lub większe: +7 dBu (1,73 V)
  • THD+N @ + 15 dBu, obciążenie 32 Ohm, 590 mW: -97 dB, 0,0016 %.
  • Maksymalna moc @ 0,1% THD 32 Ohm: 730 mW na kanał

Wejścia cyfrowe

AES/EBU

  • 1 x XLR, transformatorowo zbalansowane, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vss)
  • Kompatybilny z SPDIF (IEC 60958)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny, ochrona przed kopiowaniem będzie ignorowana
  • Zakres pracy: 28 kHz – 200 kHz

SPDIF

  • 1 x RCA, transformatorowo zbalansowany, zgodnie z IEC 60958
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości (< 0,3 Vss)
  • Kompatybilny z AES/EBU (AES3-1992)
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny, ochrona przed kopiowaniem będzie ignorowana
  • Zakres pracy: 28 kHz – 200 kHz

ADAT Optyczny

  • 1 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
  • Standard: 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity, 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bit 192 kHz
  • Bitclock PLL zapewnia doskonałą synchronizację nawet przy pracy z różnymi prędkościami
  • Zakres pracy: 31,5 kHz – 50 kHz

Wyjścia cyfrowe

AES/EBU

  • 1 x XLR, transformatorowo zbalansowane, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992
  • Poziom wyjściowy 4,0 Vss
  • Format profesjonalny zgodnie z AES3-1992, poprawka 4
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz

SPDIF

  • 1 x RCA, transformatorowo zbalansowany, zgodnie z IEC 60958
  • Profesjonalny poziom wyjściowy 2.3 Vpp, Consumer 1.0 Vpp
  • Format profesjonalny zgodnie z AES3-1992 Poprawka 4
  • Format konsumencki SPDIF zgodnie z IEC 60958
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz

ADAT

  • 1 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis
  • Standard: 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
  • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bity, 96 kHz
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 kanały 24 bity 192 kHz

Cyfrowy

  • Zegary: Intern, ADAT In, SPDIF In, Sync In, opcjonalnie Word clock In / LTC in
  • Tłumienie jittera zegarów zewnętrznych: > 50 dB (2,4 kHz)
  • Efektywny wpływ jitteru zegara na konwersję AD i DA: bliski zeru
  • PLL zapewnia zerowy dropout, nawet przy jitterze większym niż 100 ns
  • Digital Bitclock PLL dla bezproblemowej pracy ADAT z różnymi prędkościami.
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz

MIDI

  • 1 x MIDI I/O przez 5-pinowe gniazdo DIN
  • Izolacja galwaniczna przez optoizolowane wejście
  • Tryb Hi-speed: Jitter i czas odpowiedzi typowo poniżej 1 ms
  • Oddzielne 128-bajtowe FIFO dla wejścia i wyjścia

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „RME HDSPe AIO Pro”