Opis
Moog Muse
Poznaj Moog Muse, ośmiogłosowy analogowy syntezator polifoniczny bi-timbral – kulminację ponad 5 lat marzeń, projektowania i pasji.
Poznaj Muse
Muse to intuicyjny i potężny instrument zbudowany w oparciu o bogatą historię Mooga, który jednocześnie śmiało spogląda w przyszłość. Ten centralny element studia lub występu jest napędzany przez osiem analogowych głosów, każdy z dwoma VCO, modulacyjnymi VCO, podwójnymi VCF i stereofonicznym VCA – wszystko z rozpoznawalną, kinetyczną jakością analogową.
Muse reprezentuje tygiel klasycznych projektów Moog w połączeniu z przyszłościowymi elementami sterującymi w jednym kompletnym instrumencie. Wybraliśmy najlepsze klasyczne układy Moog, aby stworzyć Muse – inspirowane oscylatorami Moog Voyager, modulatorem pierścieniowym MF-102, mikserem CP3, modułem 902 VCA i filtrem 904a.
Z 16 bankami po 16 patchy, napotkasz piękne pady, organiczne plumkania FM, przyciągające uwagę leady, podziemne basy, zorientowane na scenę podziały klawiszy, a także 2 banki zarezerwowane dla własnych dźwiękowych odkryć. Eksploruj i wyrażaj siebie bez końca dzięki najnowocześniejszym cyfrowym kontrolerom zapewniającym potężne możliwości modulacji, dedykowaną kontrolę makr, konfigurowalne obwiednie i wiele elastycznych LFO. Kształtowanie dźwięku za pomocą Muse to przyjemność – syntezator i syntetyk rozwijają się jako jedność, gdy przygoda trwa przez wiele lat.
Muse został stworzony dla i przez współczesnych muzyków, producentów i projektantów dźwięku, którzy cenią sobie sterowanie zorientowane na wydajność, intuicyjny układ pokręteł i funkcji oraz menu „Więcej” dla każdego modułu. Zbudowany z myślą o scenie i studiu z 61-klawiszową klawiaturą Fatar z funkcją velocity i channel aftertouch, leworęcznym kontrolerem z kołami pitch i mod oraz programowalnym pokrętłem Macro sprawia, że interakcja z Muse jest inspirująca, intrygująca i z natury grywalna.
Hipnotyzujący stereofoniczny procesor Diffusion Delay™ został zainspirowany złotą erą cyfrowych opóźnień rackowych z unikalnym i potężnym zestawem dyfuzji, multi-tap i zachowań filtrów. Twórz złożone echa i rozproszone smugi tonalne, które dodadzą wymiaru i głębi każdej łatce.
Oprócz kreatywnej natychmiastowości Muse, potężny arpeggiator zaprasza do generowania melodyjnych pomysłów z atrakcyjnymi wzorami i rytmami. Dzięki głębokiemu sekwencerowi Muse odkryjesz unikalne wzory i gesty – dalej rozwijaj te odkrycia dzięki nagrywaniu parametrów, funkcjom generatywnym / probabilistycznym i szczegółowej edycji każdej nuty w sekwencji – Moog Muse to nieograniczone płótno muzycznej eksploracji.
Moog Muse – najlepszy z najlepszych
Tygiel klasycznych projektów obwodów analogowych Moog jest połączony z przyszłościowymi cyfrowymi elementami sterującymi w jednym kompletnym instrumencie. Muse łączy w sobie dyskretne oscylatory pochodzące z Minimoog Voyager, połączone przez nasycający mikser, podwójne tranzystorowe filtry drabinkowe i stereofoniczne dyskretne VCA, wszystkie inspirowane obwodami Moog Modular.
Od sceny do studia
Dzięki zorientowanym na wydajność elementom sterującym, intuicyjnemu układowi pokręteł i menu „Więcej” dla każdego modułu, Muse został stworzony dla i przez współczesnych muzyków, producentów i projektantów dźwięku. Oprócz kreatywnej natychmiastowości Muse, potężny arpeggiator, pamięć akordów i polifoniczny sekwencer zapewniają głębokie możliwości edycji i generatywne zachowania, które napędzają muzyczne wyprawy.
Hipnotyzujący
Hipnotyzujący stereofoniczny procesor Diffusion Delay™ został zainspirowany złotą erą cyfrowych opóźnień rackowych z unikalnym i potężnym zestawem zachowań dyfuzji, multi-tap i filtrów. Twórz złożone echa i rozproszone smugi tonalne, które dodadzą wymiaru i głębi każdej łatce.
Specyfikacja techniczna Moog Muse
- TYP SYNTEZATORA: Polifoniczny, bi-timbralny syntezator analogowy
- SILNIK DŹWIĘKU: Analogowy
- POLIFONIA: 8 głosów
- KLAWISZE: 61 pełnowymiarowych półważonych klawiszy Fatar z Velocity i kanałowym Aftertouch
- STEROWNIKI: Pokrętło wysokości dźwięku, pokrętło modulacji, pokrętło makro, przełącznik oktawy klawiatury, przełącznik Hold, wejście pedału Sustain, wejście pedału ekspresji – wszystkie funkcje pedału są przypisywalne
- PANEL STEROWANIA: 44 pokrętła, 16 suwaków, 129 przycisków – ekran OLED
- ANALOGOWE OSCYLATORY STEROWANE NAPIĘCIEM: (x2) Wybierany miks trójkątów/trzaskawek, fala impulsowa o zmiennej szerokości, oktawa (16′, 8′, 4′, 2′), częstotliwość (+/- 7 półtonów), miks fal (miks trójkątów/trzaskawek ze zmienną falą impulsową), routing i ilość FM, twarda synchronizacja
- ANALOGOWY MODULATOR PIERŚCIENIOWY: Modulacja pierścieniowa między oscylatorami 1 i 2
- ANALOGOWY OSCYLATOR MODULACYJNY STEROWANY NAPIĘCIEM: Możliwość wyboru kształtu fali (sinusoida, piłokształtna, odwrotna piłokształtna, kwadratowa, szum), przełącznik zakresu audio, śledzenie klawiatury, reset klawiatury, przełącznik jednobiegunowy, routing i ilość modulacji wysokości dźwięku, routing i ilość modulacji filtra, routing i ilość modulacji szerokości impulsu, ilość modulacji VCA, przełącznik panoramy
- ANALOGOWY GENERATOR SZUMU: Biały szum
- ANALOGOWY MIKSER STEROWANY NAPIĘCIEM
Niezależna kontrola poziomu dla OSC 1, OSC 2, RING, MOD OSC i NOISE. Ogólna kontrola OVERLOAD - ANALOGOWE FILTRY STEROWANE NAPIĘCIEM
(x2) tranzystorowe filtry drabinkowe Moog (1 z trybami highpass/lowpass), częstotliwość odcięcia, rezonans, KB Tracking Amount, Envelope Amount, Linked Operation, Routing (Series, Parallel, Stereo) - OBWIEDNIE
(x2) Attack, Decay, Sustain, Release, zmienne krzywe na stopień, Multi-trig, Loop, Velocity - ANALOGOWY WZMACNIACZ STEROWANY NAPIĘCIEM
Głośność na barwę, pozycja panoramy na barwę, rozpiętość panoramy na barwę - DIFFUSION DELAY™
Konfigurowalny procesor sygnału stereo, czas opóźnienia w lewo, czas opóźnienia w prawo, sprzężenie zwrotne, charakter, miks, analogowe przełączniki obejściowe (aby zachować w 100% analogową ścieżkę sygnału) - SEKCJA WYJŚCIA: Głośność główna, głośność słuchawek, Low Cut EQ
- LFO: (x2) Szybkość, amplituda, wybór kształtu fali (trójkąt, piłokształtny, kwadratowy, próbkowanie i zatrzymanie, możliwość dostosowania przez użytkownika), reset klawiatury
- PITCH LFO: Rate, Ramp Down przez Triangle do Ramp Up Shape control, One-Shot Envelope toggle, Keyboard Reset, Pitch Modulation routing and amount
- GLIDE: Możliwość wyboru typu poślizgu (LCR, LCT, EXP), ilość poślizgu
- CLOCK: Częstotliwość taktowania, Tap Tempo
- ARPEGGIATOR: Per-timbre z podziałem zegara, zakresem oktaw, wzorem, kierunkiem, czasem bramki, programowaniem rytmicznym itp.
- SEQUENCER: 64-krokowy sekwencer z podziałem zegara, kontrolą transportu, łączeniem sekwencji, edycją kroków, możliwościami modulacji i pojemnością pamięci 16 banków po 16 sekwencji.
- PROGRAMATOR: Przeglądarka na ekranie OLED z 16 bankami po 16 patchy, mapą modów, ustawieniami arpeggiatora, sekwencerem z ustawieniami poszczególnych kroków, ustawieniami globalnymi itp.
- STEROWANIE GŁOSAMI: Liczba głosów mono lub poly na barwę, Unison/Mono, Detune, edycja barwy, konfiguracja kradzieży głosów
- PAMIĘĆ AKORDÓW: Pamięć akordów z funkcją per-key
- MOD MAP: 16 gniazd modulacji na barwę na patch z kontrolerami i funkcjami transformacji matematycznej
TYLNY PANEL
- WYJŚCIA UDIO: Główne lewe, główne prawe (¼” TRS)
- SŁUCHAWKI: Stereo ¼” (umieszczone na przedniej krawędzi lewego kontrolera)
- WEJŚCIA PEDAŁÓW: Sustain, Expression (¼„ TRS; konfigurowalne poprzez Mod Map lub do użycia jako wejścia ¼” TS CV)
- WEJŚCIA NAPIĘCIA STERUJĄCEGO: CV IN 1, CV IN 2 (1/8” TS)
- WYJŚCIA NAPIĘCIA STERUJĄCEGO: CV OUT 1, CV OUT 2 (1/8” TS)
- ANALOGOWE WEJŚCIE ZEGARA: CLOCK IN (1/8” TS)
- WYJŚCIE ZEGARA ANALOGOWEGO
- WYJŚCIE ZEGARA (1/8” TS)
- MIDI: 5 pin DIN MIDI IN, OUT, THRU; MIDI przez USB
- USB B: Złącze USB-B do połączenia z komputerem lub innym urządzeniem MIDI.
- USB A (HOST): Złącze USB-A do łączenia z innymi instrumentami z Muse jako hostem MIDI
- ZASILANIE: STYLE: Kabel IEC WEJŚCIE: 100 – 240 VAC; 50 Hz – 60 Hz
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.