Opis
Universal Audio 6176
Klasyczny lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy i kompresor 1176LN w jednym urządzeniu.
Vintage Channel Strip 6176 łączy w sobie urzekające, w pełni lampowe brzmienia legendarnego przedwzmacniacza mikrofonowego 610 zaprojektowanego przez Billa Putnama, z charakterystyczną kompresją FET naszego 1176LN, aby stworzyć najwyższej klasy tor sygnału.
Ciepłe, gładkie tony tego przedwzmacniacza mikrofonowego – stosowane do nagrywania wszystkich od Franka Sinatry do Van Halena – oraz unikalne cechy kompresora to dwa główne powody, dla których 6176 znajduje się w studiach na całym świecie.
Teraz możesz:
Nagrywać przez przedwzmacniacz mikrofonowy wywodzący się z legendarnej konsoli modułowej 610 zaprojektowanej przez Billa Putnama.
Użyj przełącznika „Split” lub „Join” do oddzielnej lub szeregowej pracy przedwzmacniacza i kompresora.
Kompresować sygnały z sekcją kompresora 1176LN Class A FET – słyszanego na niezliczonych przebojach od ponad 40 lat
Kształtować swoje utwory przez vintage’owe obwody UA, ręcznie robione w USA.
Dwa klasyki w jednym
Dzięki prostym elementom sterującym i charakterystycznemu brzmieniu, 6176 jest ścieżką sygnałową wybieraną przez inżynierów „wagi ciężkiej”, takich jak Vance Powell i Joe Chiccarelli, a także artystów takich jak Chris Martin z Coldplay, Norah Jones, Wyclef Jean i James Mercer z The Shins. Możliwość „rozdzielenia” lub „połączenia” przedwzmacniacza i sekcji kompresora za pomocą prostego przełącznika daje 6176 dodatkową elastyczność. Jest to prawdziwie pierwszorzędny channel strip UA i jeden z najlepszych na świecie.
610B – znany na całym świecie przedwzmacniacz mikrofonowy
Przedwzmacniacz mikrofonowy i instrumentalny 2-610 otrzymał pochwałę z wielu stron. Michael Cooper, w swojej recenzji dla Mix Magazine, nazwał go „najbardziej przestrzenny przedwzmacniacz mikrofonowy, jaki kiedykolwiek słyszałem”. Peter Wade, inżynier/producent, który współpracował z takimi zespołami jak Wyclef Jean i Jennifer Lopez, powiedział po prostu: „This box rocks”. Sekcje przedwzmacniacza 6176 zachowują jakość i charakter modelu 2-610, a jednocześnie dodają regulację wysokiego napięcia mocy dla poprawy charakterystyki basu i przełącznik pad 15 db na panelu przednim.
1176LN – kompresor
Jak powiedział legendarny inżynier/producent Andy Johns: ” The 1176LN is the workhorse compressor”. W rzeczywistości 1176LN to prawdopodobnie najbardziej lubiany kompresor w historii. Jego charakterystyczny, błyskawiczny czas ataku i release oraz brzmienie wzmacniacza wyjściowego klasy A wzbogaciło niezliczoną ilość nagrań w ciągu ostatnich trzydziestu pięciu lat. Odtworzyliśmy 1176LN dla sekcji kompresora 6176 z taką samą dokładnością, dbałością o szczegóły i tradycją, jaką stosujemy na naszym 1176LN. Wynikające z tego charakter, dziedzictwo i brzmienie jest po prostu nie do znalezienia na innych channel stripach .
Kluczowe cechy
- Sekcja przedwzmacniacza lampowego wywodząca się z legendarnej konsoli modułowej 610 zaprojektowanej przez Billa Putnama.
- Sygnaturowa sekcja kompresora 1176LN Class A FET – słyszana na niezliczonych przebojach od ponad 40 lat
- Przełącznik „Split” lub „Join” umożliwia oddzielne lub szeregowe działanie przedwzmacniacza i kompresora.
- Korektor półkowy dla wysokich i niskich częstotliwości
- Zmienna impedancja poziomów wejściowych, wzmocnienia i wyjściowych
- Wejścia mikrofonowe, zbalansowane liniowe i Hi-Z
- Ultra cicha praca
- Stereofoniczne połączenie poprzez 1176-SA
- Ręcznie produkowany w USA
Parametry
Przedwzmacniacz:
- Impedancja wejścia mikrofonowego: możliwość wyboru, 500 Ω(ohm) lub 2 kΩ.
- Impedancja zbalansowanego wejścia liniowego: 20 kΩ
- Impedancja wejścia Hi-Z: możliwość wyboru pomiędzy 2,2 MΩ lub 47 kΩ.
- Maksymalny poziom wejścia mikrofonowego: +18 dBu (impedancja wejściowa 2 kΩ i 15 dB Pad)
- Maksymalny poziom wyjściowy: +20 dBm
- Wewnętrzna impedancja wyjściowa: 80 Ω
- Zalecane minimalne obciążenie: 600 Ω.
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz +0, -1 dB
- Maksymalne wzmocnienie: 65 dB (impedancja wejściowa 500 Ω)
- Stosunek sygnału do szumu > 90 dB (przy maksymalnym wzmocnieniu)
Kompresor:
- Impedancja wejściowa: możliwość wyboru, 15 kΩ lub 600 Ω.
- Obciążenie wyjściowe: Impedancja 600 Ω (pływająca)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz ± 1 dB
- Wzmocnienie: 40 dB, ± 1 dB
- Zniekształcenie: > 0,5% T.H.D. od 50 Hz – 15 kHz z ograniczeniem, przy ustawieniu czasu release 1,1 sekundy.
- Wyjście +22 dBm o wartości nie większej niż 0,5% T.H.D.
- Stosunek sygnału do szumu: > 75 dB
- Czas ataku: regulowany, od 20 do 800 mikrosekund.
- Czas release: regulowany, od 50 milisekund do 1,1 sekundy.
- Stereo Interconnection: Opcjonalnie, przy użyciu akcesoriów do połączeń stereofonicznych 1176SA.
Ogólne:
- Uzupełnienie lampy: (1) 12AX7A, (1) 12AT7A.
- Wymagania dotyczące mocy: 115V/230V
- Złącze zasilania: Odłączany kabel zasilający IEC.
- Bezpiecznik: 400 mA opóźnienie czasowe (slow blow) / 115 V200 mA opóźnienie czasowe (slow blow) / 230 V
- Wskaźnik zasilania: żarówka 28 V (typ 1819)
- Wymiary 1: 9″. Szer. x 3,5″ H x 12,25″ D (2U)
- Waga: 12 funtów.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.