Opis
Łatwość analogu łączy się z mocą cyfrową.
Kiedy miksujesz imprezę na żywo lub masz artystę w studio, musisz być w stanie pracować szybko. Znany i łatwy w użyciu interfejs USB PreSonus StudioLive 16.0.2 USB zapewnia widoczność i dostępność wszystkich elementów sterujących – nie zakopanych w menu lub warstwach. Nasza filozofia projektowania jest prosta: Jedno wyjście dla każdego kanału monofonicznego lub stereofonicznego; jedno wyjście dla każdej magistrali. Dodaj do tego łatwo dostępne, kolorowe przyciski funkcyjne, pokrętła do przycinania i wyraźnie oznakowane pojedyncze pokrętła do EQ i przetwarzania dynamicznego. Wysłane wiadomości Aux mają swoją własną kontrolę fizyczną. Każdy kanał posiada duży, jasny wyświetlacz. Ale nie daj się zwieść analogowym poczuciem: USB StudioLive 16.0.2 oferuje moc nowoczesnego cyfrowego miksowania, nagrywania wielościeżkowego, bezprzewodowego pilota zdalnego sterowania i wiele innych.
Niewielkie rozmiary. Większe możliwości.
Niewielkie, 16-kanałowe StudioLive 16.0.2 USB oferuje 8 monofonicznych kanałów wejściowych, 4 stereofoniczne i 4 dodatkowe magistrale, z których każdy posiada wysokiej jakości zanikanie sygnału na 60 mm. Dostępne są bogate analogowe I/O, 12 półprzewodnikowych przedwzmacniaczy mikrofonowych XMAX klasy A, wejście Talkback z przedwzmacniaczem mikrofonowym klasy A, rozbudowane przetwarzanie sygnału z fizycznym sterowaniem, sterowanie MIDI, dokładne pomiary oraz wbudowany wielokanałowy interfejs zapisu. Podobnie jak wszystkie miksery StudioLive, USB 16.0.2 jest dostarczane z pakietem ściśle zintegrowanego oprogramowania do nagrywania, sterowania i analizy dźwięku. Jest tak lekki i kompaktowy, że można go łatwo trzymać w jednej ręce i włożyć pod ramię.
Nigdy nie zabraknie procesorów sygnałowych.
Miksery USB StudioLive 16.0.2 zapewniają dużą moc procesora DSP, bez ograniczeń, bez współdzielonych zasobów i bez zastanawiania się, gdzie jest dostępne przetwarzanie. Cała obróbka jest zawsze dostępna, bez żadnych kompromisów ani zastrzeżeń. Unikalny kanał tłuszczowy zapewnia sprężarkę, ogranicznik, ekspander i 3-pasmowy korektor półparametryczny na każdym kanale i magistrali, filtr górnoprzepustowy na każdym kanale, odwrócenie fazy dla przedwzmacniaczy mikrofalowych, bibliotekę profesjonalnie wykonanych presetów oraz możliwość zapisywania i selektywnego przywracania ustawień procesora. Na magistrali głównej znajduje się 31-pasmowy korektor graficzny stereo. Do tego dochodzą dwa 32-bitowe procesory opóźniające/odbierające efekty, każdy z własną dedykowaną magistralą miksową i biblioteką położeń efektów użytecznych.
Doskonały dźwięk.
Podłącz mikser USB StudioLive 16.0.2, a natychmiast usłyszysz szczegóły i wyrazistość, które możesz znaleźć tylko w znacznie droższej konsoli. Mieszadła StudioLive pracują z częstotliwością do 48 kHz, umożliwiając mieszanie i nagrywanie w wysokiej rozdzielczości. Wysokiej jakości przetworniki Burr-Brown na każdym wejściu i wyjściu zapewniają najlepsze w swojej klasie 118 dB zakresu dynamiki, dzięki czemu można złapać każdy wysoki i niski z dużą dokładnością i bez zniekształceń akustycznych. A nasze przedwzmacniacze mikrofonów XMAX zapewniają niesamowicie wysoki poziom głośności, głębokie niskie poziomy, płynne wysokie tony i bogaty dźwięk ogólny.
Nagrywanie odbywa się w trybie PreSonus StudioLive 16.0.2 USB.
Wbudowany w StudioLive 16.0.2 wielościeżkowy interfejs USB 18×16 jest ściśle zintegrowany z resztą miksera, a nie z resztą miksera. Wszystkie 16 kanałów i główny miks są stale przesyłane do komputera Mac lub Windows podłączonego przez USB. Każdy kanał może niezależnie uzyskać dostęp do swojego wejścia analogowego lub dedykowanego cyfrowego sygnału zwrotnego z komputera. A dzięki mikserom StudioLive nagrywanie jest proste: wystarczy uruchomić dołączone, wstępnie skonfigurowane oprogramowanie Capture™, które umożliwia nagrywanie jednym kliknięciem wszystkich wejść kanałowych i głównego miksera. Można też nagrywać przy użyciu dołączonego oprogramowania Studio One Artist DAW lub innego oprogramowania do nagrywania obsługującego dźwięk ASIO lub Core Audio. Teraz możesz nagrywać w studio lub na koncercie z równą łatwością.
Zintegrowane, wieloplatformowe oprogramowanie do elastycznego sterowania i zapisu za pomocą jednego kliknięcia.
Podobnie jak wszystkie miksery PreSonus StudioLive, złącze USB StudioLive 16.0.2 jest ściśle zintegrowane z całym zestawem najnowocześniejszego oprogramowania. Miksuj bezprzewodowo lub za pośrednictwem sieci przewodowej z dowolnego miejsca za pomocą oprogramowania UC Surface touch-control dla komputerów Mac, Windows, Android™ i iPad®. Steruj poszczególnymi monitorami na scenie za pomocą QMix®-UC dla urządzeń iPhone®/iPod® touch i Android™. Zautomatyzuj wirtualne przeglądy dźwięku i pokazy nagrań dzięki systemowi Capture™ dla komputerów Mac i Windows. Edytuj i cyfrowo publikuj swoje nagrania w Studio One Artist. Miksery USB StudioLive 16.0.2 współpracują ze sobą w celu stworzenia spójnego ekosystemu, który pomoże Ci zrealizować Twoją kreatywną wizję.
Dedykowane złącza analogowe dla przewidywalnego przepływu sygnału.
W mikserze USB 16.0.2 StudioLive znajdziesz solidne połączenia, jakich oczekujesz od miksera analogowego: zbalansowane wejścia mikrofonowe na każdym z 8 kanałów monofonicznych, 8 zbalansowanych wejść liniowych ¼”, 4 niezbalansowane wejścia liniowe RCA oraz dedykowane wyjścia zbalansowane dla każdej z 4 magistral pomocniczych i głównej magistrali stereo. Każdy kanał wejściowy i każda magistrala wysyłająca ma swoje własne dedykowane rozwiązanie bez dzielenia się opłatami, bez kompromisów, dzięki czemu zawsze wiesz, co płynie z każdego wyjścia.
Sterowanie MIDI dodaje emocji występom.
Możliwość sterowania urządzeniem StudioLive 16.0.2 USB z urządzeń iPad®, iPhone®, iPod touch® lub Android jest fajna – bez względu na to, czy ręce są zajęte graniem na instrumencie. Dlatego też StudioLive 16.0.2 USB oferuje wejście i wyjście MIDI. Za pomocą pedału MIDI lub DAW można wywoływać sceny za pomocą MIDI Program Changes, kontrolować główny poziom głośności i efektów wyjściowych, wyciszać efekty między utworami, przełączać się z dużej ilości pogłosu na odrobinę opóźnienia i zmieniać miks na solo. Możesz nawet zautomatyzować te funkcje za pomocą DAW! To świetny sposób, aby Twoje występy były bardziej ekscytujące i zróżnicowane, nawet jeśli nie masz osobnego realizatora.
- Standardowo wbudowany interfejs FireWire 16×16,
- Opcjonalna możliwość zamontowania miksera w racku,
- Zapamiętywanie wszystkich ustawień miksera [SCENE] włączając poziomy tłumików ze wskazaniem ich pozycji na wskaźnikach diodowych LED,
- Tłumiki 60 mm,
- Niezawodna, solidna konstrukcja – wytrzyma każde trudy sceniczne,
- Talkback, dla komunikacji realizatora z muzykami,
- Gniazdo 12V BNC,
- MIDI IN/ OUT,
- Kompatybilny z Windows i MAC,
- Pełne oprogramowanie dla Windows i MAC [Studio One Artist, Capture 1.1, Virtual StudioLive],
- Darmowa aplikacja StudioLive Remote dla iPhone’a i iPad’a [Apple App Store],
- Interfejs audio kompatybilny z popularnym oprogramowaniem; Samplitude, Cubase, Nuendo, Logic, Sonar, Digital Performer, Ableton i inne.
DANE TECHNICZNE PreSonus StudioLive 16.0.2 USB
Wymagania systemowe
WINDOWS:
- System: Windows 7/ Vista/ XP [32/ 64 bity],
- Procesor: Pentium 4 1,6 GHz lub AMD Athlon 64 [Turion],
- Pamięć RAM: 1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej],
- Port FireWire 400 [IEEE 1394],
- Napęd DVD-ROM,
- Polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio.
MAC:
- System: MacOS X 10.5.2.lub nowszy [32/64 bity],
- Procesor: PowerPC G4 1.25 GHZ lub Intel Core Solo 1.5 GHz [rekomendowany 2 GHz lub szybszy],
- Pamięć RAM: 1 GB [rekomendowana 2 GB lub więcej],
- Port FireWire 400 [IEEE 1394],
- Napęd DVD-ROM,
- polecany dodatkowy dysk wewnętrzny/zewnętrzny na projekty audio.
Wejścia
PRZEDWZMACNIACZE MIKROFONOWE:
- Typ złącza: XLR żeński, balansowany,
- Pasmo przenoszenia [Direct Output]: 20 Hz do 40 kHz ±0.5dBu,
- Pasmo przenoszenia [Main Output]: 20 Hz do 20 kHz ±0.5dBu,
- Impedancja wejściowa: 1 Ohm,
- Zniekształcenia THD [Direct Output]: < 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony,
- Zniekształcenia THD [Main Output]: 0.005%, +4dBu, 20-20 kHz, nieważony,
- EIN [do wejścia Direct Output]: +125 dB nieważony, +130 dB A-wtd,
- S/N Ratio [do wyjścia Direct Output]: -97 dB,
- S/N Ratio [do wyjścia Main Output]: -94 dB,
- Zakres kontroli wzmocnienia: -16 dB to +67 dB [+/- 1 dB],
- Maksymalny poziom wejściowy: +16 dBu,
- Zasilanie Phantom: +48 VDC.
WEJŚCIA LINIOWE „LINE IN”
- Typ złącza: 1/4″ TRS żeński, symetryczny, mono,
- Pasmo przenoszenia [Direct Output]: 10-40 kHz, 0 / -0.5 dBu,
- Pasmo przenoszenia [Main Output]: 20-20 kHz, +/- 0.5 dBu,
- Impedancja wejściowa: 10 kOhm,
- Zniekształcenia THD [do wyjścia Direct Output]: <0.0007%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony,
- Zniekształcenia THD [do wyjścia Main Output]: <0.005%, +4 dBu, 20-20 kHz, nieważony,
- S/N Ratio [do wyjścia Direct Output]: -105 dB,
- S/N Ratio [do wyjścia Main Output]: -94 dB,
- Zakres kontroli wzmocnienia: -20 dB do +20 dB [+/- 1 dB],
- Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.
WEJŚCIE TAPE:
- Typ złącza: RCA żeński, niesymetryczne [para stereo],
- Maksymalny poziom wejściowy: +22 dBu.
Wyjścia
WYJŚCIA GŁÓWNE „MAIN OUTPUTS”:
- Typ złączy: XLR męskie, symetryczne [para stereo]; 1/4” TRS żeński, symetryczne [para stereo],
- Poziom wyjściowy: +24 dBu,
- Impedancja wyjścia: 10 kOhm.
WYJŚCIA AUX:
- Typ złączy: 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [mono],
- Poziom wyjściowy: +18 dBu,
- Impedancja wyjścia: 100 Ohm.
WYJŚCIA MONITOR:
- Typ złączy: 1/4” TRS żeńskie, symetryczne [para stereo],
- Poziom wyjściowy: +18 dBu,
- Impedancja wyjścia: 100 Ohm.
- Przesłuchy „Cross Talk”
- Wejście do wyjścia: -90 dBu,
- Pomiędzy kanałami: -87 dBu.
SEKCJA FAT CHANNEL:
- Noise Gate / Expander,
- Zakres progu zadziałania [Threshold Range]: -84 dB do 0 dB,
- Czas zadziałania [Attack Time]: 0.2 – 2.5 ms,
- Czas wybrzmiewania [Release Time]: 70 ms,
- Expander ratio: 2:1.
COMPRESSOR:
- Zakres progu zadziałania: -56 dB do 0 dB,
- Ratio: pomiędzy 1:1 a 14:1,
- Czas zadziałania [Attack Time]: 0.2 ms do 180 ms,
- Automatyczny „Attack” i „Release”: Attack = 10 ms, Release = 150 ms,
- Typy nachylenia krzywej kompresji: łagodna i stroma.
EQUALIZER:
- Typ: filtr półkowy drugiego rzędu [dobroć Q = 0.55],
- Pasmo niskie: 36 do 465 Hz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB,
- Średnie: 260 Hz do 3.5 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB,
- Wysokie: 1.4 kHz do 18 kHz, podbicie/odcięcie w zakresie 15 dB.
SEKCJA CYFROWA:
- Zakres dynamiki AD [A-ważony, 48 kHz]: 118 dB,
- Zakres dynamiki DA [A-ważony, 48 kHz]: 118 dB,
- Port FireWire: S400, 400 Mb/s,
- Wewnętrzne przetwarzanie: 32-bitowe,
- Rozdzielczość bitowa: 24,
- Poziom referencyjny dla 0 dBFS: -18 dBu.
ZEGAR:
- Jitter: <20 ps RMS [20 Hz – 20 kHz],
- Tłumienie Jittera: >60 dB.
ZASILANIE:
- Złącze: IEC,
- Napięcie: 240 VAC,
- Zużycie mocy: 100 W.
WYMIARY:
- Długość: 397 mm,
- Szerokość: 106 mm,
- Wysokość: 140 mm,
- Waga: 9,072 kg.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.