Opis
Przejrzystość, szczegółowość i głębia dźwięku
- Akustyczna autentyczność
- Liniowość w szerokim paśmie częstotliwości
- Szczegółowa i naturalna reprodukcja dźwięku
- Wysoka czułość i niski poziom szumów
- Doskonały do sal koncertowych i rejestrowania dźwięku instrumentów akustycznych
- Modułowa elastyczność
Mikrofon dookólny d:dicate™ 4006 oferuje całkowitą przejrzystość w każdej sytuacji nagrywania. Rejestruje niewiarygodne szczegóły i głębię dźwięku. Definicja jego charakterystyki wysokich częstotliwości w szerokim zakresie instrumentów jest imponująca. Oferuje naturalne brzmienie, wysoką czułość, niski poziom szumów i liniową charakterystykę częstotliwościową w zakresie od 10 do 20 kHz (±2 dB).
Ten mikrofon jest liniowy i ma prawdziwy charakter. Zdobył status światowego standardu nagrywania i jest najbardziej popularnym mikrofonem w naszej serii mikrofonów d:dicate™. Ten niezwykle pożądany mikrofon ukuł swoją godną pozazdroszczenia reputację w ciągu ostatniego ćwierćwiecza poprzez wielokrotne prezentowanie swojej całkowitej przejrzystości w każdej sytuacji nagraniowej.
Mikrofon dookólny d:dicate™ 4006C
Gdy potrzebny jest mały, lekki i niepozorny mikrofon do nagrywania w najwyższej jakości, idealnym wyborem jest mikrofon dookólny d:dicate™ 4006C. Konstrukcja mikrofonu jest kompaktowa i elegancka.
d:dicate™ 4006C to wszechstronny mikrofon do nagrywania i bardzo popularny jako para stereofoniczna A-B w salach koncertowych, gdzie jakość nagrań może być czasami kompromisem ze względu na klasyczną architekturę. Mikrofon d:dicate™ 4006C może być montowany, zawieszany lub ukryty w celu stworzenia czystych, transparentnych nagrań.
d:dicate™ 4006C idealnie sprawdza się w teatrach, operach, salach koncertowych i domach kultu – wszędzie tam, gdzie jest żywa publiczność. d:dicate™ 4006C może być również używany do nagrań filmowych, zarówno w studio, jak i w terenie. Muzycy lubią używać mikrofonu d:dicate™ 4006C do bliskiego nagrywania niektórych instrumentów, takich jak kontrabas, trąbka i fortepian. Jednocześnie d:dicate™ 4006C jest fantastycznym narzędziem do nagrywania ambientów na scenach, stadionach sportowych i innych środowiskach, w których należy nagrać dźwięk publiczności.
Specyfikacja
- Charakterystyka kierunkowa: dookólna
- Typ wkładu: pojemnościowy, wstępnie spolaryzowany
- Zakres częstotliwości: 10 Hz – 20 kHz
- Zakres częstotliwości, ±2 dB: 10 Hz – 20 kHz
- Czułość nominalna, ±2 dB przy 250 Hz: 40 mV/Pa; -28 dB re. 1 V/Pa
- Ekwiwalentny poziom szumów, A-ważony: 15 dB(A) w odniesieniu do 20 µPa (maks. 17 dB(A))
- Ekwiwalentny poziom szumów, ITU-R BS.468-4: 27 dB (maks. 29 dB)
- Stosunek S/N (A-ważony) 1 kHz przy 1 Pa (94 dB SPL): 79 dB(A)
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD): < 1% do 134 dB SPL w szczycie
- Zakres dynamiczny: 119 dB
- Maks. SPL, szczyt przed obcięciem: 139 dB
- Impedancja wyjściowa: 100 Ω
- Minimalna impedancja obciążenia: 2 kΩ
- Współczynnik CMRR: > 50 dB
- Zasilanie (dla pełnej wydajności): 48 V zasilanie phantom (± 4 V)
- Pobór prądu: 2,8 mA
- Złącze: XLR
- Kolor: czarny matowy
- Waga: 63 g
- Średnica mikrofonu: 16 – 19 mm
- Średnica kapsułki: 16 mm
- Długość mikrofonu: 64 mm
- Maksymalne napięcie wyjściowe, RMS: 4,5 V
- Zakres temperatur: -40°C do 45°C
- Wilgotność względna (RH): Do 90%.
- Tolerancja dopasowania (pasmo przenoszenia i czułość): ±0,5 dB
- Odchylenie fazy dla zestawu: < 5°
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.