Gwarancją objęte są towary z oferty firmy Audiotech.
Rubryki w tabeli, tj.: Producent, Model, Numer fabryczny, Data sprzedaży, Pieczęć i podpis sprzedawcy, Podpis kupującego – muszą być wypełnione prawidłowo lub karta gwarancyjna jest nieważna.
Karta gwarancyjna jest nieważna jeśli zawiera poprawki, wykreślenia, wpisy dokonane przez osoby nieupoważnione.
Wady towaru ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie, w przeciągu 14 dni od daty przyjęcia sprzętu w firmie Audiotech.
W przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy, termin naprawy może ulec wydłużeniu.
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje instalacji, konfiguracji oraz konserwacji sprzętu.
Usunięcie zabezpieczeń, naprawy lub zmiany konstrukcyjny wykonane gdzie indziej niż w firmie Audiotech, unieważniają gwarancję.
Gwarancja nie obejmuje towarów:
– z nieczytelnymi numerami fabrycznymi
– niewłaściwie użytkowanych, konserwowanych lub przechowywanych
– uszkodzonych mechanicznie, elektrycznie, termicznie lub chemicznie
– uszkodzonych przy instalacji
– uszkodzonych przez wyładowania elektrostatyczne
– uszkodzonych przez nieprawidłową pracę sieci elektrycznej
– wysłanych do firmy Audiotech bez oryginalnego opakowania
Nabywca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu gwarancji na koszt własny, w kompletnym, oryginalnym opakowaniu, wraz ze wszystkimi akcesoriami, z prawidłowo wypełnioną kartą gwarancyjną i dokumentem zakupu, a także z załączonym opisem usterki.
W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie, zgłaszający zostanie obciążony kosztem diagnozy i przesyłki zwrotnej.
W przypadku uznania gwarancji, po naprawie sprzęt jest odsyłany na koszt firmy Audiotech.
Audiotech nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia sprzętu spowodowane podczas transportu.
Sprzęt należy dostarczyć na adres:
Audiotech – Serwis
ul. Łagiewnicka 20
02-860 Warszawa